Zły czarodziej rzucił urok na jednego z mieszkańców zamku i ktoś ukradł pierścień Króla. Król wie, że musi opdnaleźć pierścień przed przybyciem złego czarodzieja więc wyrusza na poszukiwania.Jest południe a czarodziej będzie w zamku o godzinie szóstej.Zamkowa kotka spędziła całą noc u wrót zamku, lecz nie widziała nikogo opuszczającego zamek.Zatem pierścień musi byc w środku!Zwierzęta mieszkające w zamku wiedzą kto ukradł pierścień, lecz tylko dzieci potrafią zrozumieć ich mowę. Kotka doradza dzieciom nakarmienie zwierząt. Nakarmione zwierzę udzieli wskazówki na temat Rabusia.Przygodowa gra planszowa z interaktywną skrzynią. Gra polega na chodzeniu od komnaty do komnaty Zamku w poszukiwaniu wskazówek demaskującyhc złodzieja. Wskazówej udzielają nam mówiące zwierzęta, które dzielą się swoim sekretem jeżeli odpowiednio je nakarmimy.Gra przeznaczona:dla 2 do 4 graczy w wieku od 6 lat.